Bazen de ölürüz
Sadece ölürüz.
Dünü, yarını, yaşamayı, ağlamayı
Unutup
Sadece ölürüz…
“Yaşamakla ölmek arasında kısacık bir nefes alma anındayız. Bu nefesi o kadar derinden alalım ki, sevdiklerimizle daha çok yaşayalım. Zira kaybetmek, nefes alamamak…”
Bu şiir kitabı; hayatımın başlangıcından bu yana yaşadıklarımın, içsel ve gerçekçi bir anlatımıdır. Her parçası, her kelimesi hayatımın kendisi…
Zamanın dizelere döküldüğü bu kitabımı, hissederek ve severek okumanız dileğiyle…