VE YAĞMUR BAŞLAR O ANDA…
Bir varmış bir yokmuş gibiydi, siyah beyaz yaşadığımız,
çoğu zaman yaptıklarımızdan çoğu zaman da yapmadıklarımızdan pişman olduğumuz hayat…
Kafam karışıyor bazen; hangi hayatım gerçek?
Hayallerimle büyütüp,
her gece yalnızken benimle olan sen mi?..
Yoksa gerçek yaşamda küçülüp her sabah kalabalık içinde benimle olan sensizlik mi ve hatta bazen
gerçek mi, hayal mi bilemediğim?
Bir kavgalı, bir barışık benimle olan bilinmezlik mi?
Galiba ben bir yaprak gibiyim;
rüzgâr nereye eserse o tarafa savruluyorum.
Gerçekle hayal arasında bir yaşam
ve ölene kadar sürecek mücadele…
Aslına bakarsanız
Yok, bişey…